מרכזיה וירטואלית אמצעי תקשורת מודרני ויעיל
תפקידה של מרכזיה וירטואלית הפך בשנים האחרונות, למרכזי וחיוני במשרד המודרני שבו תקשורת רציפה ודינאמית הינה מילת המפתח.
מרכזיה וירטואלית במשרד מתקדם, מאפשרת לכל בית עסק או משרד, לתפקד בצורה יעילה. מרכזיה וירטואלית מעניקה חופש תנועה יצירתי בכל מה שקשור לתקשורת חיצונית עם לקוחות וספקים, או פנימית בין העובדים הרבים המתפקדים בתוך הארגון.
חופש כזה אינו קיים במרכזיות רגילות הפועלות על קווים רגילים, אך מרכזיות וירטואליות מאפשרות את החופש הזה לעובדים.
מרכזיה וירטואלית מושתתת על השימוש באינטרנט אלחוטי. התקשורת המהירה והחלקה שמתקבלת באמצעות מרכזיה וירטואלית מתבצעת הודות לחיבור הישיר של המרכזיה לאינטרנט.
מרכזיה וירטואלית – להיות מחוץ למשרד ולקבל את כל השיחות לנייד
באמצעות שימוש באינטרנט אלחוטי (ה-Wifi) והקשרים האפשריים בין כל אפיקי התקשורת, תפקודה של מרכזיה וירטואלית הופך לתפקוד נייד ונרחב במיוחד.
בגלל תכונותיה וסוג ההתחברות שלה, מרכזיה וירטואלית היא בעלת גמישות רבה המאפשרת חיבור בין כל עובד בחברה לטלפון הקווי במשרד שלו, גם כשהוא מחוצה לו. מרכזיה וירטואלית מאפשרת להעביר את השיחות הנכנסות לטלפון הקווי מהטלפון הנייד שהעובד משתמש בו כשהוא לא במשרדו.
בנוסף, מרכזיה וירטואלית מאפשרת להשתמש בכל אמצעי תקשורת ולקשר אותו לרשת תקשורתית אחת נרחבת, העונה לכל הצרכים של הארגון שלכם.
יתרונותיה של מרכזיה וירטואלית
מרכזיה וירטואלית מאפשרת גם למשרד קטן או בינוני לעשות את הרושם שמדובר במשרד גדול ומשגשג. גם משרד קטן יכול להיות משגשג, אבל מרכזיה וירטואלית מנוצלת היטב ומקושרת בצורה הנכונה, מעניקה ללקוחותיה של חברה קטנה, את התחושה שמדובר בארגון גדול שבו סניפים ועובדים רבים.
אך למרות הרושם שנוצר של חברה גדולה, כל מי שמתקשר אליכם מרגיש שהוא הגיע למקום נעים וביתי, שגם אם הוא גדול ומסונף, יש תמיד מי שייתן תשובה מיידית ויקשיב לכל פנייה און-ליין.
מרכזיה וירטואלית יכולה לתעל את העבודה שלכם לפי הצרכים שלכם. אם אתם רוצים שהעובדים שלכם יעבדו שעות רבות מחוץ למשרד, אבל שעדיין יקבלו אליהם שיחות דחופות, אתם יכולים לנתב את השיחות הנכנסות לטלפונים הניידים שלהם. אם אתם רוצים שהם יעבדו במשרד, אך ימשיכו לקבל שיחות לניידים שלהם, אך ששיחות אלה ייכנס לטלפון הקווי, גם אפשרות זו קיימת.
התפתחויותיה העתידיות של מרכזיה וירטואלית
בין החידושים של מרכזיה וירטואלית אפשר לציין את האפשרות של תיעוד של שיחות נכנסות והודעות שהושארו בתא הקולי.
בכל קו ניתן להוסיף תא קולי שבו המתקשרים יכולים להשאיר הודעה למספר שהם ניסו להשיג. לעובד ניתנת האפשרות להעביר לתא קולי אחד את כל ההודעות שהתקבלו בשני המכשירים שברשותו. הטלפון הקווי והטלפון הנייד. התא הקולי שבו הקבצים בפורמט של Mp3 שומר את כל הקבצים עם ההודעות המוקלטות לתקופה ארוכה לצורכי מעקב.
הטכנולוגיה המתקדמת של מרכזיה וירטואלית מעניקה תשתית רחבה לשימושים רבים וחיוניים חשובים, כמו, הקלטה ומעקב אחרי שיחות שבוצעו במסגרת מרכזיה וירטואלית. ההתפתחות המהירה של שירותי ווידיאו גורמת לצרכנים להאמין שבקרוב מאוד שיחות טלפון יהפכו לקוליות וויזואליות בו-זמנית.
ואם זה כך, מרכזיה וירטואלית תהיה בעוד מספר שנים, הבסיס התקשורתי להתפתחויות העתידיות של התקשורת.
מי שרוצה כבר להיות חלק מהעתיד הטכנולוגי, יכול כבר מעכשיו לרכוש למשרדו או לארגון שלו, מרכזיה וירטואלית מתקדמת ומשוכללת שתתן מענה לצרכים של המשרד ושל עובדיו. תקשורת דינאמית ויעילה היא מילת המפתח וקוד ההצלחה עבור כל מי שרוצה להצליח בעולם עסקים ולא לאבד לקוחות בגלל ליקויי תקשורת של מרכזיות רגילות.
מרכזייה וירטואלית